BBM3410Satu2020: Tentang Diri

BBM3410Satu2020: Tentang Diri

Minggu 1

TENTANG DIRI/DIRI






Nama diberi Nur Syawalni Atikah Binti Ahmad Rahmattullah. Berasal dari Pulau Pinang. Saya dilahirkan pada tanggal 3 Februari 1998 dan berumur 22 tahun. Hobi saya ialah membaca. Sekarang saya sedang melanjutkan pelajaran di Universiti Putra Malaysia dalam jurusan Bahasa dan Linguistik Malayu. Saya mempunyai lima orang ahli keluarga yang terdiri daripada ayah, ibu, dan dua orang adik. Ayah saya bernama Ahmad Rahmattullah Bin Osman dan bekerja sebagai operator pengeluaran di sebuah kilang di Perai, Pulau Pinang manakala ibu saya pula bernama Aniza Binti Abdul Hadin yang bekerja sebagai tukang jahit. Saya mempunyai dua orang adik iaitu seorang lelaki dan seorang perempuan. Adik lelaki saya bernama Muhammad Aidiel Hakimi yang kini sedang melanjutkan pelajarannya di sebuah kolej tingkatan enam di  Pulau Pinang. Adik perempuan saya bernama Nurul Ayu Aisyah dan sedang melanjutkan pelajarannya di sebuah kolej vokasional di Sungai Petani, Kedah. 

Comments